2008. október 27., hétfő

7 dolog magamról

Kata hívott meg ebbe a játékba, köszönöm neki. Íme a szabályok:

1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.

Akkor megpróbálok hét dolgot összeszedni, ami az ide tévedőket érdekelheti. (Biztos, amint leírom őket, másik 7 jut majd eszembe, ami fontosabb/jellemzőbb/érdekesebb.)

- a vezetéknevemben azért van egy "o" betű, mert elírták egyszer az apám személyi igazolványát
- meglehetősen nagy hangulatember vagyok, és igen hirtelen természetű (de azért fejlődőképes)
- fél évig dolgoztam egy amerikai "deli"-ben (hamarosan megosztok néhány receptet abból az időből is: répatorta, lemon bar, corn chowder stb.)
- 13 évesen határoztam el, hogy ha kislányom lesz, akkor Flórának fogják hívni (a második nevét apuka választhatta)
- eddig 10 könyvet fordítottam: történelmi regényeket, gyereknevelős könyveket, ismeretterjesztőket és egy vámpírosat: vicces látni a Szabó Ervin katalógusában, hogy a fordításaimat milyen sokan olvassák :-)
- 16 évesen (azaz 16 éve) kezdtem el járni a férjemmel, akivel 10 éve vagyunk házasok
- nem tudok mit kezdeni az olyan emberekkel, akiknek nincs öniróniájuk

No, akkor íme 7 ember. Nem derült ki számomra egyértelműen, de ugye nem csak gasztroblogosokat lehet meghívni? (Azóta visszagöngyöltem kicsit a játékot, és látom, hogy valóban nem.) Ha van kedvetek, játszatok ti is!

domesticgoddess.freeblog.hu
babaesakonyha.freeblog.hu
ugikaci.blogspot.com
hazisarkany.blogspot.com
mirelle.freeblog.hu
emmemmemm.blogspot.com
napocska.freeblog.hu

1 megjegyzés:

KataKonyha írta...

Köszi Kriszta! Örülök, hogy "megismerhettelek"!